eXant kv

eXant B2B


Platforma e-comemrce

eXant B2B


eXant B2B

eXant B2B e-commerce jest kompleksową i wielojęzyczną platformą służącą do automatyzacji procesów sprzedaży pomiędzy partnerami handlowymi i klientami.


System zapewnia wsparcie sprzedaży, dając możliwość zarządzania katalogiem produktów, cennikami, polityką rabatów, procesem składania zamówień oraz śledzeniem realizacji kontraktów i zleceń. Integracja z systemami zewnętrznymi (np. klasy ERP) oraz automatyzacja procesów sprzedażowych, pozwala na znaczne przyspieszenie obsługi klientów i partnerów oraz redukcję kosztów, przy jednoczesnym wzroście przychodów.

W obszarze finansów, system pozwala na przeglądanie dokumentów księgowych partnerów, wsparcie w zarządzaniu płatnościami i windykacją należności, a także dostarcza szereg raportów finansowych takich jak np. wysokości sald zobowiązań i ich projekcji w czasie.

System umożliwia również wsparcie w obszarze logistyki, pozwalając na zarządzanie upoważnieniami do odbioru, adresami dostaw, kierowcami i samochodami, a także pozwala na przeglądanie informacji związanymi z transportem drogowym i kolejowym.

eXant B2B e-commerce posiada wbudowane mechanizmy z systemami klasy ERP, takimi jak SAP, Oracle BS, MS Dynamics, IFS itp. i jest idealnym rozwiązaniem dla średnich i dużych przedsiębiorstw, dla których ważne jest bezpieczeństwo oraz wydajność rozwiązania.

Najważniejsze korzyści biznesowe


Oszczędność czasu i optymalizacja kosztów

Automatyzacja procesu zamawiania i ofertowania. Dzięki możliwości samoobsługi, zmniejszenie ilości zapytań od partnerów oraz zwiększenie wolumenu sprzedaży bez kosztochłonnej obsługi zamówień.

Ulepszenie całego procesu sprzedaży i obsługi partnerów

Bezpośredni i bezpieczny dostęp do aktualnych informacji przez partnerów o każdej porze, każdego dnia i z każdego miejsca na świecie. Pełna historia zamówień, faktur i płatności oraz wgląd w stan realizacji.

Sprawna komunikacja i dostęp do pełnej wiedzy

Możliwość dostosowania wyglądu platformy do swoich potrzeb, tak by nieustannie budować wizerunek i lepszą komunikację. Efektywny wielojęzyczny kanał komunikacyjny z kontrahentami, dzięki możliwości umieszczania dowolnych informacji takich jak nowości produktowe, nowe promocje, informacje o dostawie, instrukcje obsługi, regulaminy itd.

Funkcjonalności eXant B2B


Katalog produktów, cenniki i rabaty

System umożliwia sprawne zarządzanie katalogiem produktów oraz wspiera zindywidualizowaną polityką cenową i rabatową partnerów. Intuicyjny i dostosowany do identyfikacji wizualnej, wygląd katalogu, jest łatwy w obsłudze dla partnerów umożliwiając im szybki wybór produktów i możliwość dalszego składania zamówień.

Proces składania
zamówień

Dzięki wbudowanemu silnikowi workflow, proces zamówień może być dostosowany do indywidualnych potrzeb, uwzględniając integrację z systemami zewnętrznymi np. klasy ERP. Dzięki temu, zanim partner złoży zamówienie, system może sprawdzić limit kupiecki, stan należności czy też promocje i na podstawie tych informacji poprowadzić odpowiednio proces zamówień.

Dokumenty i raporty finansowe

System zapewnia bezpieczny dostęp do danych i raportów finansowych na temat partnera pochodzących z systemu finansowo-księgowego. Umożliwia między innymi: przeglądanie dokumentów księgowych związanych z realizowanymi zamówieniami, pozwala na wgląd w historię, raporty dotyczące salda zobowiązań itd. Dzięki mechanizmowy powiadomień, system wysyła alerty do partnerów o terminach płatności i przeterminowanych dokumentach.

Wsparcie w obszarze logistyki

System umożliwia wsparcie w obszarze logistyki, pozwalając na zarządzanie upoważnieniami do odbioru, adresami dostaw, kierowcami i samochodami, a także pozwala na przeglądanie informacji związanymi z transportem drogowym i kolejowym.

Działania marketingowe

System pozwala na dostosowania wyglądu platformy do swoich potrzeb, tak by nieustannie budować założony wizerunek przedsiębiorstwa i lepszą komunikację. Rozwiązanie zapewnia efektywny wielojęzyczny kanał komunikacyjny z kontrahentami, dzięki możliwości umieszczania dowolnych informacji takich jak nowości produktowe, nowe promocje, ankiety, instrukcje obsługi, regulaminy itd.

Reklamacje i zwroty

Wbudowany system workflow, pozwala na tworzenie i zarządzanie procesami reklamacji, zwrotów, śledzenie prowadzonych spraw oraz dedykowaną obsługę posprzedażową partnerów. Dzięki temu oraz mechanizmom powiadomień i alertów, pracownicy mają pełną kontrolę nad terminami i całym procesem.

KPI, raportowanie i analizy

System posiada wbudowane i aktualizowane automatycznie raporty i statystyki, które pozwalają kontrolować proces zamówień i obsługi partnerów. Dodatkowo, system pozwala na zaimplementowanie raportów monitorujących. Zdefiniowanie wskaźników raportujących (KPI) oraz alertów o przekroczeniach spowoduje automatyczne wysyłanie raportów i zestawień, np. formie załącznika, na określone wcześniej adresy e-mail lub poprzez wiadomości sms wraz z linkiem do raportu.

Integracja

Dzięki otwartemu API, system pozwala na sprawną integrację z innymi aplikacjami biznesowymi np. klasy ERP i systemami zewnętrznymi. Dzięki temu jest możliwa wymiana informacji, na temat kontrahentów, produktów, zamówień, dokumentów finansowych i wielu innych. System jest wyposażony w gotowe rozwiązania do integracji z takimi rozwiązaniami jak SAP, Oracle EBS, IFS, MS Dynamics, Sage Symfonia, Comarch, TETA.

Case study


Grupa Azoty
Grupa Azoty

Grupa Azoty SA od ponad 45 lat są liderem polskiego przemysłu nawozowo-chemicznego i liczącym się graczem w tej branży na arenie międzynarodowej.


Celem złożonego projektu, który eXant realizował wspólnie ze swoim partnerem biznesowym – firmą S&T Services Polska było wdrożenie korporacyjno-internetowego serwisu informacyjnego spółki oraz wdrożenie systemu e-commerce.

Wdrożone rozwiązanie e-commerce usprawniło dwustronną komunikację służb sprzedaży, logistyki, finansów nabywcy z partnerami handlowymi i odbiorcami końcowymi oraz przyśpieszy realizację sprzedaży w systemie SAP. System daje kontrahentom możliwość samodzielnego składania zamówień oraz umożliwia jego administrację przez wewnętrzny dział IT.

W konkursie projektów informatycznych, który organizowany jest przez redakcję Nowego Przemysłu i portal Wirtualny Nowy Przemysł wspólnie zaimplementowane rozwiązanie nagrodzone zostało w kategorii „Najciekawsze z najlepszych”.

eXant worldwide Polska  .  Wielka Brytania  .  Indie  .  Singapur  .  Sri Lanka  .  Nowa Zelandia  .  Australia
zamknij x

Ta strona korzysta z plików cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Więcej na ten temat w zakładce Polityka prywatności i cookies