eXant kv

Rozwiązania dla
transportu i logistyki


Wdrożenie naszych rozwiązań usprawnia proces komunikacji wewnętrznej pomiędzy pracownikami firm transportowych, jak zewnętrznej z pasażerami i klientami (CRM).

Transport i logistyka


Transport i logistyka

Transport i logistyka to branże, w których sprawne zarządzanie informacjami stanowi kluczowy element funkcjonowania przedsiębiorstwa. Wdrożenie rozbudowanych modułów iBuildera wspomaga obsługę prowadzonej działalności poprzez m.in. elektroniczny obieg dokumentów i zadań, analizy i raporty oraz elektroniczne biuro obsługi klientów i partnerów.


iBuilder dla firm logistycznych i transportowych poprzez elektroniczny obieg dokumentów (Workflow) wspiera szybką realizację dystrybucji towarów. Moduł e-Sales to elektroniczne Biuro Obsługi Klientów i Partnerów. Pozwala swoim odbiorcom na samoobsługę, ustalanie indywidualnych cenników, umieszczanie materiałów marketingowych oraz informacji o promocjach. Ponadto użytkownicy mają możliwość składania zamówień on-line, śledzenia reklamacji, płatności oraz innych procesów biznesowych.

System informacji miejskiej dla transportu przedstawia informację na temat obciążeniu ruchu oraz utrudnień w ruchu (wypadki, roboty drogowe, imprezy masowe). Ponadto poprzez iBuildera możliwe jest przedstawienie informacji na temat punktów użyteczności publicznej i aktualnych/prognozowanych warunków pogodowych.

Wybrane rozwiązania


OBIEG DOKUMENTÓW (WORKFLOW)

Wdrożenie systemu w przedsiębiorstwach transportowych i logistycznych pozwala na stworzenie zaawansowanego i w pełni elastycznego obiegu zadań i dokumentów.

Odpowiednio skonfigurowany proces workflow przesyła informacje na temat dokumentów i zadań do wykonania do odpowiedniego pracownika oraz umożliwia kontrolowanie terminów ich wykonania. Dzięki temu zarząd firmy ma możliwość kontroli procesów jakie zachodzą oraz dokonywania bieżących analiz finansowych dotyczących kosztów obsługi linii autobusowych oraz poszczególnych pojazdów.

ELEKTORNICZNE HR

System usprawnia zarządzanie informacjami w obszarze HR. Pracownicy firm transportowych i logistycznych mają dostęp do pełnych i natychmiastowych informacji na temat swoich urlopów, delegacji, absencji, wynagrodzeń oraz przysługujących premii.

Menadżerowie HR mają możliwość tworzenia oraz aktualizowania profili pracowniczych bez zbędnych dokumentów papierowych. Pracownicy zatrudnieni jako kierowcy mają możliwość wglądu w wizualną prezentację indywidualnego rozkładu jazdy.

PLATFORMA PRZETARGOWA

Zintegrowanie iBuilder’a z platformą przetargową usprawnia zarządzanie informacjami o zapotrzebowaniu oraz realizację zamówień składanych np. przez przedsiębiorstwo komunikacji miejskiej.

Ponadto pozwala to na wprowadzenie przejrzystego procesu zakupu, oszczędność czasu oraz wybór najkorzystniejszej oferty, umożliwiając lepsze i wydajniejsze zarządzanie publicznymi środkami finansowymi.

BIURO OBSŁUGI KLIENTÓW I PARTNERÓW

Rozwiązanie iBuilder to także elektroniczne Biuro Obsługi klientów i partnerów. Pozwala swoim odbiorcom na samoobsługę, udostępnianie i aktualizację katalogów produktów, ustalanie indywidualnych cenników, umieszczanie materiałów marketingowych oraz informacji o promocjach.

Ponadto użytkownicy mają możliwość składania zamówień on-line, śledzenia reklamacji, płatności oraz innych procesów biznesowych.

WYMIANA DANYCH

Dzięki temu modułowi możliwa jest elektroniczna wymiana danych, informacji i dokumentów handlowych (zamówienia, faktury) z klientami i partnerami.

Takie rozwiązanie pozwala na wyeliminowanie powtarzalnych czynności i poprawia przepływ informacji, co jest bardzo istotne w działalności firm logistycznych i transportowych. Platforma iBuilder gwarantuje skuteczną wymianę danych w całym łańcuchu dostaw.

Wszystkie czynności wykonywane przez użytkowników są rejestrowane w systemie za pomocą systemu logów. Czynności wykonywane na dokumentach są dodatkowo szczegółowo rejestrowane (włącznie z historią zmian wartości poszczególnych pól), a dokumenty wersjonowane. W dowolnym momencie można uzyskać dostęp do konkretnej wersji dokumentu z wybranej daty.

SYSTEM INFORMACJI DLA TRANSPORTU

System informacji miejskiej dla transportu zapewnia powszechny dostęp do informacji o sytuacji na drogach i aktualnych warunkach ruchu za pomocą nowoczesnego systemu dostępnego z poziomu przeglądarki internetowej zarówno dla platform stacjonarnych jak i mobilnych.

Przykładowe funkcjonalności, systemu to m.in. : Rozkłady jazdy transportu publicznego, Mapy (kategorie i dodawanie punktów użyteczności publicznej, dodawanie zdarzeń, akceptacja zdarzeń zgłoszonych przez uczestników ruchu, trasy alternatywne, wyróżnienia terenu), Komunikaty, Kamery CCTV, Subskrypcja powiadomień a także Formularze do wprowadzania zdarzeń przez uczestników ruchu i Kanały RSS.

Case study


Komunalne Przedsiębiorstwo Komunikacji Miejskiej sp. z o.o.
Komunalne Przedsiębiorstwo Komunikacji Miejskiej sp. z o.o.

Komunalne Przedsiębiorstwo Komunikacji Miejskiej sp. z o.o. w Białymstoku jest najnowocześniejszą spółką komunikacyjną w kraju świadczącą usługi w zakresie pasażerskiego transportu zbiorowego, szkoleń kierowców, badań technicznych pojazdów oraz napraw warsztatowych, a także posiada stacje paliw. Prężnie działa na rynku dostawców ruchomych nośników reklamowych – umożliwiając korzystającym z nich firmom dotarcie do setek tysięcy odbiorców.



Dążąc do świadczenia wysokiej jakości usług komunikacyjnych i budowania solidnej marki, KPKM poszukiwało rozwiązań, które pozwolą na większą oszczędność zasobów i usprawnienia komunikacji biznesowej w zakresie finansów oraz zarządzania zasobami ludzkimi. Celem wprowadzenia rozwiązania iBuilder było zintegrowanie wielu rozproszonych narzędzi i procesów w jednym systemie tak, aby bardziej efektywnie wykorzystywać publiczne środki finansowe. Ze względu na dynamiczny wzrost ilości dostarczanych usług oraz liczby Klientów KPKM Białystok postanowiło zadbać o polepszenie komunikacji wewnętrznej - pomiędzy pracownikami oraz zewnętrznej – z Klientami.

Wdrożenie takich modułów funkcjonalnych jak: iBuilder InfoCentre, iBuilder e-Documents, iBuilder e-HR pozwoliło na usprawnienie funkcjonowania firmy poprzez wprowadzenie zaawansowanego automatycznego obiegu zadań i dokumentów, a także polepszenie komunikacji wewnątrz firmy.

Synergiczne funkcjonowanie systemów front office'owych (z rozwiązaniem iBuilder) i back office'owych (Microsoft Dynamics NAV) pozwala KPKM na znaczne oszczędności w stosunku do wydatków sprzed wdrożenia iBuilder’a. Niekwestionowana zaleta rozwiązania to również całkowite wyeliminowanie papierowej dokumentacji (są wykorzystywane już tylko jako faktury na stacji paliw należącej do przedsiębiorstwa).

„Odnotowujemy 98 300 złotych oszczędności miesięcznie dzięki skutecznej komunikacji biznesowej osiągniętej po wdrożeniu iBuildera.”

Dariusz Ciszewski, Prezes Zarządu Komunalnego Przedsiębiorstwa Komunikacji Miejskiej w Białymstoku

banner

Nasze rozwiązania mają zastosowania we wszystkich obszarach biznesu

Zapoznaj się z e-rozwiązaniami dla pozostałych branż



eXant worldwide Polska  .  Wielka Brytania  .  Indie  .  Singapur  .  Sri Lanka  .  Nowa Zelandia  .  Australia
zamknij x

Ta strona korzysta z plików cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Więcej na ten temat w zakładce Polityka prywatności i cookies