eXant kv

Rozwiązania dla
firm usługowych


Nasze rozwiązania zapewniają zaawansowane zarządzanie projektami i budżetami wykonywanych prac. Dzięki temu na bieżąco można kontrolować ich postęp, budżet oraz zasoby. Przyspiesza to pracę i zwiększa marżę nawet o 17%.

Usługi


Usługi

Platforma informatyczna dla przedsiębiorstw z branży usługowej powinna przede wszystkim w jednym miejscu zbierać i prezentować informację o danym projekcie, terminy umówionych spotkań czy statusy zgłoszeń.


iBuilder umożliwia prowadzenia panelu klienta, który zwiększa lojalność klientów poprzez dostęp do historii wcześniej wykonanych usług, faktur czy wycen. Dzięki temu klienci sami są w stanie zapoznać się z poszukiwanymi informacjami i na bieżąco otrzymywać potrzebne im dane.

Wdrożenie platformy wspomaga komunikację z klientami i partnerami, poprawia jakość świadczonych usług oraz zwiększa zadowolenie z prowadzonego biznesu.

Wybrane rozwiązania


ZARZĄDZANIE KONTRAHENTAMI

Zaawansowane narzędzie zarządzania informacją o kliencie, moduł wyposażony jest w zaawansowane funkcje zarządzania bazą informacji o kliencie z informacją o relacjach między kontrahentami oraz możliwością utrzymywania informacji zarówno o podmiotach współpracujących jak i ich pracownikach.

Istnieje możliwość wskazania takich relacji jak np. fakt bycia podwykonawcą, czy dostawcą innego kontrahenta co ułatwia komunikację w projektach i pozwala zarządzać bazą danych o kontrahentach z jednego miejsca niezależnie od tego, kto i z jakiej platformy chce z nich korzystać.

Procesy zakupowe

Rozwiązanie to pozwala na definiowanie algorytmów zakupowych oraz definiowanie metod ocen wiarygodności dostawcy w oparciu o dotychczasowe informacje o zrealizowanych zamówieniach.

Jest niezbędne dla efektywnego wsparcia procesów zarządzania łańcuchem dostaw i oceny czasu realizacji zleceń do klientów w sytuacji w której zamawiane elementy nie znajdują się na własnych stanach magazynowych i wymagają współpracy z dostawcami w celu realizacji projektu.

ELEKTRONICZNY OBIEG DOKUMENTÓW

Pozwala na definiowanie scenariuszy obiegu dokumentów oraz akcji wymaganych do wykonania w ramach obiegu.

Możliwe jest budowanie procesów obiegu zależnych od zawartości meta danych dokumentów, czyli np. ścieżek akceptacji dla dokumentów wymagań, czy protokołów odbioru, prowadzenie konsultacji ze specjalistami.

ZARZĄDZANIE ZADANIAMI

Służy do organizacji i kontroli odpowiedzialności za zadania, wszystkie zadania powiązane mogą być z projektami, pracownikami (w tym różnych partnerów), repozytorium i obiegami dokumentów oraz modułem rozliczeniowym.

Moduł jest podstawą kontroli realizacji przebiegu oraz zadań w ramach prowadzonych inwestycji i uruchomień usług, pozwala na zarządzanie pracą pracowników technicznych w ramach realizowanych prac podłączeniowych, konserwacyjnych i inwestycyjnych jak również jest podstawą organizacji pracy projektowej w działach marketingu; dzięki powiązaniu z pozostałymi modułami pozwoli na agregację informacji związanych z realizacją zadania w postaci drzew dokumentów, zestawień pracochłonności i innych zadań.

POWIADOMIENIA

Zaawansowany konfigurator powiadomień z możliwością wyboru kanałów dotarcia wiadomości i konfiguracji szablonów informacji.

Moduł aktywnie reaguje na zdarzenia w systemie i w razie ich wystąpienia (np. zgłoszenie błędu krytycznego, wpłynięcie zamówienia, przekroczenie ustalonego terminu) informuje odpowiednie osoby o jego wystąpieniu za pomocą wybranego kanału komunikacji – informacji systemowej, emaila o zdarzeniu, okresowego podsumowania zbiorczego lub wiadomości SMS indywidualnie dla zdarzenia lub podsumowującej aktywności.

RAPORTOWANIE I ANALIZY

Pozwala na kompleksową analizę procesową firmy, jest to zaawansowane narzędzie konstrukcji informacji zarządczych w oparciu o raportowane z wielu systemów zdarzenia i automatyczną ocenę efektywności procesów z wykorzystaniem modeli oceny procesowej (KPI).

Dzięki modułowi możliwe jest na generowanie dashboardów zarządczych prezentujących oraz raportów KPI, które są konfigurowane w systemie na podstawie monitorowanych zdarzeń oraz pośrednich wyliczeń efektywności.

WSPÓLNE ROZLICZANIE PROJEKTÓW

Pozwala na rozliczanie projektów w ujęciu czasowym i materiałowym. Każdy partner dla projektu ma możliwość skonfigurowania kalendarza dostępności zasobów oraz określenia ich kosztów. Na podstawie planowanych i rzeczywistych czasów realizacji zadań możliwe jest rozliczanie rzeczywistych kosztów projektu. Dla każdego projektu możliwe jest także określenie struktury generowanych przez niego przychodów oraz kosztów stałych czy materiałowych. Możliwość eksportu danych do dokumentów csv, PDF.

ZARZĄDZANIE DOSTAWCAMI

Moduł zarządzania dostawcami jest modułem przeznaczonym do konfiguracji systemu w zakresie współpracy z dostawcami. Dostawcy mają możliwość samodzielnej i automatycznej rejestracji.

Moduł ten posiada opcję konfiguracji połączenia z API partnera.

CYFROWE REPOZYTORIUM DOKUMENTÓW

Umożliwia definiowanie dokumentów nie tylko w postaci załączników, ale także meta danych dokumentu, których wartości dostępne są w ramach infrastruktury web services i są podstawą realizacji automatycznych obiegów workflow w systemie.

Moduł pozwala na definiowanie typów dokumentów oraz walidację poprawności ich wprowadzenia oraz wprowadzanie ich zarówno za pomocą aplikacji jak poprzez web services.

Case study


Arteo
Arteo

Arteo jest firmą, która zajmuje się projektowanie, doradzaniem i produkowaniem materiałów wspierających sprzedaż oraz organizacją reklamowej przestrzeni komunikacyjnej wnętrz usługowych i handlowych.


Przedmiotem zamówienia była budowa i wdrożenie systemu informatycznego wspomagającego komunikację Klienta z firmami współpracującymi. Realizacja przedmiotu zamówienia doprowadziła do automatyzacji części procesów zachodzących pomiędzy Arteo a firmami współpracującymi.

banner

Nasze rozwiązania mają zastosowania we wszystkich obszarach biznesu

eXant worldwide Polska  .  Wielka Brytania  .  Indie  .  Singapur  .  Sri Lanka  .  Nowa Zelandia  .  Australia
zamknij x

Ta strona korzysta z plików cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Więcej na ten temat w zakładce Polityka prywatności i cookies